» Achizitie servicii pentru evenimente – 28 Septembrie 2011
Achizitie servicii pentru evenimente – 28 Septembrie 2011

Beneficiar: ASOCIATIA FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA
Titlul proiectului POSDRU: « E-learning pentru partenerii sociali »
Nr. Contractului de finantare: POSDRU/93/3.3/S/51265
Achizitie: SERVICII PENTRU EVENIMENTE
Cod CPV: 79952000-2
ASOCIATIA FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA initiaza o achiziţie prin procedura competitiva, in vederea achiziționarii de servicii pentru evenimente aferente vizitei de studiu din Portugalia, in perioada 23.10.2011 – 30.10.2011.
Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie: PROCEDURA COMPETITIVA
Sursa de finanţare a contractului de achiziţie care urmează să fie atribuit:
Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013
Limba de redactare a ofertei: română
Preţul ofertei: va fi exprimat ferm în LEI, fără TVA.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei caștigătoare: preţul cel mai scăzut.
Adresa la care se depune oferta:
a) Prin posta la adresa: Str. Turturelelor, Nr.11A, Etaj 4, Cod Postal 030881, Sector 3, Bucuresti, Romania;
b) prin fax la numarul: 0040-21-3103548
c) prin e-mail la adresa: catalina.necula@bns.ro
d) prin orice combinaţie a celor prevăzute la lit.a)-c)
Data limită pentru depunerea ofertei: 10.10.2011, ORA 24.00.
Data şedinţei de evaluare a ofertelor: 11.10.2011
Perioada minima de valabilitate a ofertei: 01.11.2011
Documentaţia de achizitie pentru ofertanti poate fi procurată de la sediul ASOCIATIEI FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA, STR. TURTURELELOR, NR. 11A, ETAJ 4, SECTOR 3, BUCURESTI (PHOENICIA BUSINESS CENTER), dar este disponibila si din documentul DOC_ACHIZ_EVENIMENTE.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta telefonic la numarul: 021.310.35.46 sau prin e-mail la adresa: catalina.necula@bns.ro .
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.