» Achizitie servicii pentru evenimente – 28 Septembrie 2011

Achizitie servicii pentru evenimente – 28 Septembrie 2011

July 16th, 2012

Beneficiar:  ASOCIATIA FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA

Titlul proiectului POSDRU:  « E-learning pentru partenerii sociali »

Nr. Contractului de finantare: POSDRU/93/3.3/S/51265

Achizitie: SERVICII PENTRU EVENIMENTE

Cod CPV: 79952000-2
ASOCIATIA FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA initiaza o achiziţie prin procedura competitiva, in vederea achiziționarii de servicii pentru evenimente aferente vizitei de studiu din Portugalia, in perioada 23.10.2011 – 30.10.2011.

Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie: PROCEDURA COMPETITIVA

Sursa de finanţare a contractului de achiziţie care urmează să fie atribuit:
Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013 

Limba de redactare a ofertei: română

Preţul ofertei: va fi exprimat ferm în LEI, fără TVA.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei caștigătoare: preţul cel mai scăzut. 

Adresa la care se depune oferta:

a)            Prin posta la adresa: Str. Turturelelor, Nr.11A, Etaj 4, Cod Postal 030881, Sector 3, Bucuresti, Romania;
b)            prin fax la numarul: 0040-21-3103548
c)            prin e-mail la adresa: catalina.necula@bns.ro
d)            prin orice combinaţie a celor prevăzute la lit.a)-c) 

Data limită pentru depunerea ofertei: 10.10.2011, ORA 24.00.

Data şedinţei de evaluare a ofertelor: 11.10.2011

Perioada minima de valabilitate a ofertei: 01.11.2011

Documentaţia de achizitie pentru ofertanti poate fi procurată de la sediul ASOCIATIEI FOTBALISTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA, STR. TURTURELELOR, NR. 11A, ETAJ 4, SECTOR 3, BUCURESTI  (PHOENICIA BUSINESS CENTER), dar este disponibila si din documentul DOC_ACHIZ_EVENIMENTE. 

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta telefonic la numarul: 021.310.35.46 sau prin e-mail la adresa: catalina.necula@bns.ro .

Leave a Reply