» Achizitie PACHETE SOFTWARE SI SISTEME INFORMATICE – 15 Februarie 2012

Achizitie PACHETE SOFTWARE SI SISTEME INFORMATICE – 15 Februarie 2012

July 18th, 2012

Beneficiar:  ASOCIAŢIA FOTBALIŞTILOR AMATORI ŞI NONAMATORI DIN ROMÂNIA

Titlul proiectului POSDRU:  « E-learning pentru partenerii sociali »

Nr. Contractului de finantare: POSDRU/93/3.3/S/51265

Achizitie: PACHETE SOFTWARE SI SISTEME INFORMATICE

Cod CPV: 48000000-8

ASOCIAŢIA FOTBALIŞTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMÂNIA initiaza o achiziţie prin procedura competitiva, in vederea achiziționarii de PACHETE SOFTWARE SI SISTEME INFORMATICE.

Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie: PROCEDURA COMPETITIVA

Sursa de finanţare a contractului de achiziţie care urmează să fie atribuit:
Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013

Limba de redactare a ofertei: română

Preţul ofertei: va fi exprimat ferm în LEI, fără TVA.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei caștigătoare: preţul cel mai scăzut.

Adresa la care se depune oferta: Str. Turturelelor, Nr.11A, Etaj 3 (pentru Catalina Necula) Cod Postal 030881, Sector 3, Bucuresti, Romania;

Data limită pentru depunerea ofertei: 27.02.2012, ORA 24.00

Data şedinţei de selectare a ofertelor: 28.02.2012

Perioada minima de valabilitate a ofertei: 30 zile

Documentaţia de achizitie poate fi procurată de la sediul ASOCIAŢIEI FOTBALIŞTILOR AMATORI SI NONAMATORI DIN ROMANIA, STR. TURTURELELOR, NR. 11A, SECTOR 3, BUCURESTI  (PHOENICIA BUSINESS CENTER), dar si din documentul Doc_soft-elearning. La Sectiunea Achizitii  de pe site-ul www.afan.ro se vor posta si eventualele raspunsuri la clarificari.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta telefonic la numarul: 021.310.35.46 sau prin e-mail la adresa: catalina.necula@bns.ro .

CLARIFICARI 20.02.2012 – 1

CLARIFICARI 20.02.2012 -2

Leave a Reply